Bidrdview systemet med nyeste AI teknik, egner sig til køretøjer der anvendes i konstruktionsmaskiner, landbrugs- maskiner og renovationsbiler, der ofte har brede karos- serier, lange aksler og høje kørestillinger, hvilket resulterer i betydelige visuelle sikkerhedsblindvinkler omkring køretøjet.
Et enkelt kamera eller et multiview-bakspejlsystem kan ikke opfylde kravene til overvågning af flere områder. Det 360 graders panoramiske fodgænger- og køretøjs detekte- ringssystem består af fire vidvinkel stjernekameraer i fuld farve, der er installeret på fire positioner på køretøjet. Disse kameraer anvender 360° AI-visionsalgoritmer til at syntetisere en panoramisk fugleperspektiv af køretøjets omgivelser, kombineret med GPS-hastighedssensorer. Når fodgængere eller køretøjer befinder sig omkring køretøjet, arbejder systemets indbyggede touch 360-integrerede display og lyd- og billedalarm sammen, for at give intuitive sikkerhedsad- varsler til føreren, hvilket gør kørslen sikrere og mere effektiv.
Det panoramiske surround-visningssystem integrerede CPU, kan opnå et fuldt overblik over kørselsbilledet uden en kontrolboks, hvilket gør installationen praktisk og hurtig.
Systemet findes i versioner med 14,5″ skærm til lange biler, eller med wifi og 4G online opkobling via server samt mulighed for tilslutning af harharddisk optager.
Produktbeskrivelse:
Komplet AVM Panoramisk Surround View Display Integreret System
Around View Monitor-AVM
Oversigt:
Systemet fanger billeder ved hjælp af flere (fire eller seks) ultra-vidvinkelkameraer. Særlige algoritmer korrigerer forvrængninger og syr billederne sammen for at danne en panoramisk visning af omgivelserne.
Funktioner:
Intelligent Sammenfletning:
Automatisk og manuel hurtig sammenfletning gennem GPS-hastighedssensor og styresignal til automatisk skift mellem 3D/2D-kørselsbilledvisningstilstande.
Detektion og Advarsel:
Opdager fodgængere og køretøjer omkring køretøjet, hvilket giver 360° blindvinkel-fri kollisionforebyggelse og sikkerhedsafstandsadvarsler.
MCU-protokol: Eksklusiv MCU-udviklingsprotokol til CAN bus-dataudveksling for at opfylde forskellige krav.
Brugerkontrol:
Fuld touch-kontrol til at skifte mellem forskellige visningstilstande, enkel betjening.
Automatisk Skift: Når køretøjets hastighed er under 25 km/t, skifter systemet automatisk til advarselsskærme og vognbaneskift-advarselsskærme, koordineret med eksterne lyd- og billedalarmer.
Tekniske Specifikationer
Kameraindgange:
Understøtter 4-kanals AHD panoramisk kameraindgang, kan udvides til yderligere 4 overvågningskameraer, og understøtter 16 radarsondeindgange.
Kommunikationsprotokol:
Understøtter CAN bus-kommunikationsprotokol.
Optagelse: Understøtter realtidsoptagelse, løbende optagelse og afspilning (SD-kortlagring).
Display:
IPS widescreen for ægte farver og hurtig respons.
Industriel-grade, lavtemperatur-resistent DSP.
Opløsning: 1024 RGB(H) x 600(V) punkter.
Automatisk lysstyrkekontrol til dag/nat-tilstand for at sikre køresikkerhed om natten.
Strøm:
Bredt arbejdsspændingsområde: DC 12~36V.
Uafhængig trømudgang,belastningsspændingspuls- beskyttelse, ekstern strømpolaritetsomvendt beskyttelse.
Konstant strøm- og spændingsbeskyttelse for LED’er for at forhindre misbrug og sikre produktets levetid.
AHD Panoramiske Kameraer
Funktioner:
210° ultra-vidvinkel.
Automobil-grade DSP.
2 millioner højtopløsningspixels.
IP69K vandtæthedsklassificering.
Stjernelys fuld farve.
Kuldebestandigt og vandtæt signalkabel.
Anmeldelser
There are no reviews yet