DC-DC step lader Euro6

Viser alle 11 resultater

PRO-RED-2420LV

5.299,00 kr.

PRO-TRUST-50A

4.998,75 kr.

PRO-RED-1240-02

DC-DC step lader Euro6

REDARC DC-DC step up lader 40A solar

4.250,00 kr.

PRO-RED-1240

3.625,00 kr.

PRO-RED-1225D

3.299,00 kr.

PRO-HDC40NS

DC-DC step lader Euro6

Xenteq HDC DC-DC step-uplader 40 A

3.299,00 kr.

PRO-TBB-DDX1230

2.499,00 kr.

PRO-RED-1225

2.250,00 kr.

PRO-TBB-DM1230

1.999,00 kr.

PRO-NCC 2412-8

Batteri Udstyr-Batteriopladere

Xenteq NCC DC-DC step-oplader til 12/24V – 8A

1.749,00 kr.
-23%

PRO-TRUST-30A

Original price was: 2.199,00 kr..Current price is: 1.699,00 kr..

DC step up (konverter) til opladning på biler med Euro 6 norm.

Det kan være udfordrende at oplade batterier om bord på et køretøj eller en båd. Genopladningen har tendens til at tage lang tid, og batterier modtager muligvis ikke fuld opladning. Dette er et almindeligt problem, der findes i både, servicevogne, campere og lastbiler. Smart generatorer (euro 5 og Euro 6) og start/stop-systemer gør problemet langt værre.

De fleste bilgeneratorer og alle nye varebiler EURO 6, er ikke designet til fuld opladning af sekundære batterier. Faktisk er de fleste slet ikke designet med sekundære batterier i tankerne. En utilstrækkelig opladningshastighed vil i bedste fald forkorte batteriets levetid og ydeevne. Det vil sandsynligvis resultere i, at det bliver fladt, når du mindst venter det.
Denne situation kompliceres yderligere af introduktionen af smarte generatorer på Euro 6 kompatible køretøjer. Disse generatorer styrer udgangsspændingen baseret på køretøjets driftsforhold, for at reducere den elektriske belastning, og til gengæld den mekaniske belastning på motoren. Derfor vil det ikke lykkedes at oplade et sekundært batterisystem til et brugbart niveau.

Eminent DC-DC oplader garanterer optimal tilstand af dit servicebatteri

Traditionelt er et servicebatteri forbundet med startbatteriet ved hjælp af et skillerelæ. Startbatteriet er placeret tæt på generatoren og modtager det meste af ladestrømmen. Servicebatteriet er dog normalt lidt længere væk. Lange kabler forårsager spændingsfald, hvilket medfører forkert opladning, hvilket igen resulterer i svigtende apparater, for tidlige fejl i batteriet og batterier der ikke bliver opladet nok og dermed sulfatere. Dårligdommene har næsten ingen ende.
Moderne brændstofeffektive motorer er udstyret med intelligente smart generatorer, der følger forskrifterne i Euro 5 og Euro 6. I stedet for et konstant output giver intelligente generatorer en variabel spænding; Efter kort opladning reduceres spændingen og opladningen stopper. Desuden fører den energi, der produceres ved regenerativ bremsning, til spænding peaks. Servicebatterier, der er koblet på traditionel måde, modtager derfor næsten ingen ladning og bliver beskadiget af disse spidser.

Dette løser vi med vores Redarc serie der er tilgængelige i 4 forskellige 12 V og 24 V modeller, med eller uden solselle teknologi. Dit servicebatteri er altid er bedst muligt vedligeholdt, hvilket maksimerer batteriets levetid.